NASSER SIRJANI

PERSONAL WEBLOG

NASSER SIRJANI

PERSONAL WEBLOG

اینم از حال ما

حال روز بغض شکسته شده ام رادیدم 
جا ماندن از عشق و به جنون رسیدم
دست تو بسته بود به جا نماز و دین
بی مروت حس سرکش شهوتت را ببین
بازی با من برای تحریک به کام شوهرت
منم تنها با دستهایی خالی در برت
بوسه ی پنهانی آغاز راهی بس شیرین
کم آوردنت در بین و من و گناه و عمق دین
در سراب خود گرفتاری،دو دل،خسته،خیانت
نه های تکراری و من،حس درگیر نگاهت
من رها خالی از سکس،ریدن به بودها
گندیدن تو بین هست ها و بود ها
نخواهم مُرد به مرگ شیرین با سیگار
خسته نشستی در دودی غلیظ و بیمار
توبه از تو فراموشی و تکرار و تکرار
 بی هدف گوشیدنِ روی خالی نوار
سر بریدنت در خود،خود خوری های روزانه
شدنت مثل گناهی در بهشت با یک پیمانه
بهشت مال تو،ریدن به من،انگار نه انگار
من هر روز ادامه به کشتنت پناه به سیگار 

 

 

 

 

 

 

وقتی یاد زندگی 23 سالم میوفتم و میبینم یه سالش محوه و درگیر هیچی و هیچی بودم و حتی یادشم عذاب آوره. 

انقدر عقده گلوت و میگیره که دیگه اشکم جواب نمیده و انگار روحت به حس آرامش گریه پاسخی نمیده و دلت سنگین تر میشه.هر چی تو دلت و میاری رو کاغذ و . . .  

وای که یک سال میگذره و خوشحالم که گذشت و گذروندم . . .